Kimbilir38 ilk 7 haftada gittim memoriale bir doktoru önerdiler lekelenmem geliyordu kontorolde herşey gayet normal kalp atışını duyduk ve dedimki kahverengi lekelenmem var doktora o olur korkma dedi 5 gün sürdü bitti rutin kontrollerime gittim gayet 14 haftada cinsiyetini öğrendik ve 16 haftada kalbi durmuş tabi karnımda öldüğünü bilmem imkansız benden yine lekelenme geldi hemen doktoruma yazdım ve bana canım olur endişe etme dedi halbusemki bebeğim ölmüş haberim yok 3 buçuk hafta karnımda öyle taşımışım artık kana karışıp beni öldürecekmiş daha lekelenmem var dedikçe endişe etme diyor 16 haftalıkken kaybettiğim için ve bilemediğimden 18 hafta diye sayıyorum ben tabi bir sabah lavaboya gittiğimde kanamayla hemen doktoru aradım ağlayarak ben bebegimi kayıpmı ettim diye oda gel muayene edeyim neyse ağlaya ağlaya eşimi aradım oda hemen babamı aramış babamla daha yakındık Baba sen getir hemen bende işten izin alıp geliyorum diye neyse eşim hastaneye girmiş kapıda bekliyormuş eşim birazdan gelecek diye doktora söylüyormuş doktor ne dese beğenirsiniz siz kayıt yaptırın dertleri paraaaa , hepsini geçiyorum annem bebeğime bana üzülmekten hipertansiyon hastası kadının tansiyonu 24 du buldu üzüntüden tansiyon ilacınıda evde unutmuş bir dil altı hapı veremediler koskoca hastane aşagı inin kayıt yaptırın allah korusun annem artık öyle kötü durumdaki gelen doktor bile sizin yaşamanız bir mucize bu tansiyona diye anlayacağınız fos bir hastane para tuzagı