Kimbilir38 ya nebiliyim kuzum instagramda paylaşımları çok içten çok sıcak her iki doktorunda ama doğru insan bir olumsuz yorumda acaba diyor ilk bebegimi kaybedince ben açıkçası ihmal olarak görüyorum yaşadığım olayı 😔
memorialmış sadece adı var okadar ama hemşireler allah var çok ilgilendi haklarını yiyemem hatta çarşafları değiştiren kadın elimi tuttu ağlama yine olur çok gençsin biliyorum zor ama benimde kaç sene sonra oldu dua et diye başımı sıvazladığını hiç unutmam işin özü parasız asla insanın yüzüne bakmıyorlar ben kanamayla gidiyorum evladım öldü diye kanamadan sonra karnım dümdüz oldu ister istemez dedim bebegime bişey oldu , durmuş kayıt yaptırın kaçıyormu kayıt sen bir bak kanamayla gelmişim