mom27 birprensesvebirprensannesi bende aynı durumdayım canım yaa iki kilo daha alırsam ilaç başlayacağını söyledi doktorum birdahaki muayenede 😔😔
birprensesvebirprensannesi mom27 Ben söylemedim 🤭 Bir dahaki gidişimde yine kilo almış olursam söyleyeceğim bide tam olarak hamile kalmadan kaç kiloydum bilmiyorum 🤭 O yüzden 2 kilo aldım diye tahmin ediyorum ne kadar doğru 🤷
Kbrnr_krkmz birprensesvebirprensannesi keşke bende yesem cidden yemekler gelip gidiyor içim gidiyor yiyemedikce
birprensesvebirprensannesi Kbrnr_krkmz 3 aydan sonra geçiyor o mide bulantısı diye biliyorum 🤷 Ya kilo almakta şuanda doğru değil aslında ileride ne olacağım bilmiyorum 🤷
PembeGelincik birprensesvebirprensannesi 9+5 haftalığız, ikiziz, normal doğum temmuz ortası görünüyor,inşAllah kız erkek olur, öyle hissediyorum 🤲
birprensesvebirprensannesi PembeGelincik Ayy çok istemiştim ikiz olsun diye tabi Rabbim tek nasip etti şükürler olsun elhamdülillah 🤲 Normal doğum zor olmazmi sizin için 😯
birprensesvebirprensannesi Ayshlt Allah bağışlasın 🥰 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
birprensesvebirprensannesi yagmurakcali Ayy çok şükür pek mide bulantım yok ama halsizlik hat safhada 🤭 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Mnevvr53 birprensesvebirprensannesi bendeeee varim 11+2 haftaligim Bayanlar birsey sorcam ikinci gebeligim unuttum Kacinci haftada kilosu 30 katina cikiyordu cok hizli kilo aldigi haftalar varya bilmem anladinizmi beni 😀😀😀 unuttum ben ya
Cemren Mnevvr53 Bende ayın 5 inde gideceğim. 12+0 olacağım bakalım kimisi 12. Haftada öğreniyormuş yüzdelik tahminle 😊öğrensemde yinede 16. Haftayı beklerim netleşmesi için