birprensesvebirprensannesi Dam-la22 Gösterir ya genelde kızlar erken gösteriyor benim kızım 12+4 de göstermişti bakalım buda ablasına çekerse haftaya bizimde belli olur 🥰 Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
birprensesvebirprensannesi Hilalylmz58 Yani benim kizimada 12+4 de yüzde 80 kız denildi sonrasında hiç değişmemişti 🥰 Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Hilalylmz58 birprensesvebirprensannesi aynen canm bende degsmicenindusunuyorum ama kismet burda cok degisen okumustum insan bu sefrde onu merak edoyor smdiden bisyler almaya baslayaim diyorum ama tereddt ediyor insan yine
ozklcayse Aşırı mide bulantısı kusma halsizlik iştahsızlık arada kasık ağrısı ile yola devam 😌 10+6 yız. Doktorumla hiç doğumu konuşmadık. Çok erken henüz. Ama uygulamanın hesapladığına göre 17 temmuz gibi. Bnde hissediyorum bişeyler ama bakalım. 🙈
birprensesvebirprensannesi ozklcayse Hayırlısı olsun inşallah aramızda çok yok 1 haftacik var sadece Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
birprensesvebirprensannesi Gulhan16 Ayy valla doymuyorum ben siz nasıl iştahsız olabiliyorsunuz🤷 Yeminle şimdiden 2 kilo aldım düşünün 🤭
Gulhan16 birprensesvebirprensannesi Her bünye farklı işte ondan heralde keşke bende istahli olsam herdeyden tiksinmek çok zor bir durum sabahtan aksama kadar yatıyorum
Edsa Bizde 10+1 deyiz. Aşırı kız hissediyorum ve cokk merak ediyorum😊 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalim inşallah🌸
MerveKaya38 birprensesvebirprensannesi 10+3 20 temmuz ❤️ iştahsızlık hep tatlı isteği ailem erkek diyor . Sağlıklı olsunda kızımda yok oğlumda 🥰
yagmurakcali birprensesvebirprensannesi bol bulantı halsizlik 🤮 valla kızımda kız hissetmiştim şimdide erkek hissediyorum ama önemli olan sağlıklı olması 😊 9+5iz bizde 25 Temmuz gözüküyor doğumumuz ama bakalım ne zaman gelir heyecanla bekliyoruz 😊
birprensesvebirprensannesi yagmurakcali Ayy çok şükür pek mide bulantım yok ama halsizlik hat safhada 🤭 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
_hasret- yagmurakcali ay bende 14+3hala.kusma var fakat yemek agor yagli yiyince oluuo vallahi ne yicem sasirdim 😂
Lukita birprensesvebirprensannesi aa çok üzüldüm. kusura bakmayın 😔 Rabbim sabrınızı arttırsın. En güzel günleri yaşatsın size İnşallah. Ayagınıza taş gözünüze yaş değmesin bir daha hiç🙏