_hasret- yagmurakcali ay bende 14+3hala.kusma var fakat yemek agor yagli yiyince oluuo vallahi ne yicem sasirdim 😂
tinymom Dam-la22 benimde öyle Haziran sonu temmuz başı 14 haftalık 🙂 13+5 de gittim cinsiyet kız gibi dedi 🙂
Cemren 13+0 ken %70 erkek dendi ama kordonda olabilir demişti. Perşembe günü 15+2 olacağım gideceğim bakalım 🙏🏻 Sen öğrendin mi? 😊
busraoguzhan Cemren Ben öğrendim ikinci kez erkek annesi oluyorum 😊 Rabbim seninde gönlüne göre verir inşAllah ❤️
Cemren busraoguzhan gözün aydın canım Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻🥰 ben de perşembe günü gideceğim. Gönlümden geçen benimde erkek. Senin gibi erkek olduğu netleşirse 2 erkek annesi olacağım😊 İleride paylaşacağı ortak yönler daha fazla olur
busraoguzhan Cemren Rabbim seninde gönlüne göre versin canım sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı inşAllah ❤️😍
bircivcivannesi Sed22-09 ben 14+2, tahmini doğum tarihi ultrason çıktıklarında 25 temmuz görünüyor, nasıl oluyor ki 🤷