Egeymen birprensesvebirprensannesi Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏 inşallah bebeklerimiz şifamız olucak onlar bize biz onlara sarılıcaz
birprensesvebirprensannesi Egeymen İnşallah canım benim inşallah 🤲 Rabbim evlat acısı göstermesin bir daha 🙏
Glbnpk Nasipse 10 Temmuz dedi doktor, kendi doğum günüm de 10 Temmuz. Kız hissediyorum. 👧🏻 Herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah bebeğini ♥️
birprensesvebirprensannesi Glbnpk Benimde 11 temmuz dedi doktorum aramızda bir gün var 🥰 Rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Lukita birprensesvebirprensannesi Bol bulantı ve ani duygu değişimli… Şu an 8 haftalık ama karnım bile çıktı. Temmuz da yuvarlanmam inşallah 🤣
birprensesvebirprensannesi Lukita İlk gebeliginiz değil galiba benimde karnım çıktı ikinci gebeligim ve 2 kilo aldım asla doymuyorum 🤷 anı ruh değişimi konusunda tam bir manyağa bağladım sinirliyim hep🤭 Bulantım çok şükür arada oluyor
Lukita birprensesvebirprensannesi ilk gebeliğim🙊 iştahım çok yok ama buna rağmen 4 kilo aldım😂 çabuk kilo alıp veren bir yapım var ondan sanırım
Lukita birprensesvebirprensannesi hahahha belki de öyledir. İlk hamilelik tam bir acemilik. İnsan basına gelecekleri bilmiyor siz ne güzel tecrübelisiniz😍
birprensesvebirprensannesi Lukita Ben çok tecrübeli oldum kızımda. Hastalık kızımı kaybetme acısı falan herşeyi gördüm Rabbim tekrar göstermesin Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin inşallah 🤲
Dam-la22 Haziran sonu temmuz başı gösteriyor benimde bakalım ikili test yaptırdım orda kız dedi doktor hayırlısı inş zaten kız hissediyordum pazartesi kendi doktoruma çıkıp netleşecek herşey 13 +3 üm😍
birprensesvebirprensannesi Dam-la22 Gösterir ya genelde kızlar erken gösteriyor benim kızım 12+4 de göstermişti bakalım buda ablasına çekerse haftaya bizimde belli olur 🥰 Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
tinymom Dam-la22 benimde öyle Haziran sonu temmuz başı 14 haftalık 🙂 13+5 de gittim cinsiyet kız gibi dedi 🙂
Hilalylmz58 birprensesvebirprensannesi 12+6 dim dün Bi tahminde bulundu kız dedi ama kesin yakın Bi tahmin oldu iki kızım vardı bunu erkek çok bekledim ama olmadı değişmez herhalde :)
birprensesvebirprensannesi Hilalylmz58 Yani benim kizimada 12+4 de yüzde 80 kız denildi sonrasında hiç değişmemişti 🥰 Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Lukita birprensesvebirprensannesi aa çok üzüldüm. kusura bakmayın 😔 Rabbim sabrınızı arttırsın. En güzel günleri yaşatsın size İnşallah. Ayagınıza taş gözünüze yaş değmesin bir daha hiç🙏