birprensesvebirprensannesi Meltemilhan 11 temmuz görünüyor canım Rabbim izin verirse🥰 İstanbul’da yaşıyorum sen?
birprensesvebirprensannesi Sed22-09 Ayyy bende ikiliye gideceğim haftaya 12+4 gibi bakalım gösterecek mi 🥰 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Sed22-09 birprensesvebirprensannesi amiin inşallah canım bende hep kız diyordum ama bugün doktor erkek diyince şaşırdım hocam iyi bakın kızdır belki dedim güldü yok yok kesin erkek bu dedi 😂
birprensesvebirprensannesi Busranur_06 Allah yardımcın olsun canım valla benim çok olmuyor arada oluyor bende genelde mide yanması çok oluyor yemekler falan dokunuyor 🤷
Busranur_06 birprensesvebirprensannesi amin sagol canım cümlemizin yardımcısı olsun inşllah Rabbim 🤲❤
sena1803 birprensesvebirprensannesi 11+6dan merhaba☺️ Temmuzun ilk haftası gözüküyor doğum cinsiyetle ilgili hiç tahminim yok ilk bebeğim heyecanla kontrolü bekliyoruz
birprensesvebirprensannesi sena1803 Allah’ım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah aramıza 1 gün var sadece 🥰
birprensesvebirprensannesi Sed22-09 Kordon olmuş olabilir mi😆 hisler doğru çıkar annelerin genelde ya🥰
Sed22-09 birprensesvebirprensannesi bende öyle dedim çok fazla baktı inceledi yok yok kesin erkek bu hatta bakın dedi bacak arasında küçük bir çıkıntı var erkek olucak kesin dedi 😂 evet sorma hep rüyalarımda kızım olmuş görüyordum annemle kayınvalidemde hep kız bebek görmüşler rüyalarında bizim rüyalar tersine çıktı😂😂😂
birprensesvebirprensannesi Sed22-09 Ben hissettim kızımda doğru çıktı bakalım bundada doğru çıkacak mı bende rüya falan gördüm bakalım 🥰
Cemren birprensesvebirprensannesi 10+3 🥰 Sata göre Temmuzun 20 si görünüyor ama sezeryan olacağı için ilk haftası diyebiliriz
Egeymen birprensesvebirprensannesi 9+3 ☺️ 3. Hamileliğim, Biri cennette 2 oğlum var bunu da erkek hissediyorum bakalım tahmini doğum 27 temmuz
birprensesvebirprensannesi Egeymen Benimde cennette bir kızım var 32. Haftamda gitti meleğim. Kızıma kardeş geliyor Rabbim nasip ederse gönlüm hep kız istiyor fakat erkek hissettim bende🌹 Rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Egeymen birprensesvebirprensannesi ben kucağıma aldım doyamadan 7 aylıkken toprağa verdim oğlumu, şimdi hiç büyümeyen abi olucak bakalım inşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz 🙏
birprensesvebirprensannesi Egeymen Ahh ne zordur evlat acısı. Bende bir kere kucağıma alabildim sonrasında toprağa verdim. Benimde büyüyemeyen bir kızım var ve Rabbim izin verirse de abla olacak inşallah ❤️
Egeymen birprensesvebirprensannesi Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏 inşallah bebeklerimiz şifamız olucak onlar bize biz onlara sarılıcaz