Bernanisa Srkt benim ikinci çocuğum olacak rabbim nasip ederse oda ve beşik almadım o yüzden. Kızımın odası var kızım dan kalan beşiğimiz de var
eomeoni Merhaba anneler!! Bu doğum hakkında bilgiyi doktor kendisi mi söylüyor siz mi sordunuz ?nasıl belli oluyor
Ogrtmnanne2 Baby06 benim de Mart ama erken doğum şüphesi ile hastaneye yatırıldım 😕 umarım değişmez doğum tarihimiz zamanında sağlıkla martı bekleriz
Oysul Kızlar yaklaşık aynı haftalardayız. Sizin tarihleriniz normal doğum tarihi mi? önümüzdeki hafta da benim randevum var, gittiğimde ben de mi tarih öğreneceğim acaba diye heyecan yaptım, merak ediyorum 🤩🤩🤩
Rehile Oysul evet benmkisi normal doğum tarihi canm ☺ Ama tabii Son haftalarda belli olur net şekilde normalmi sezeryanmı siz ne düşünüypsunuz
Oysul Rehile ay ne güzel biliyorsunuz tarihi 🥰 icimden geçen normal mümkün oldukça sezeryan olmasın istiyorum ama bakalım kısmet 🤷♀️
Rehile Oysul aynen bende normal istiyom inşAllah tabii tarih biliyoz ama o tahmimi☺ gecde gele bilir erkende
Mommyyyy Ebru555 benimde sanırım önde giidyor ama karnı haftası ile uyumlu diğer yerler 1-2 hafta önden gidiyordu sanırım
Ogrtmnanne2 Eminik çok geçmiş olsun size de afedersiniz ama kanama falan mı yaşadınız ? Benim bi anda kanamam oldu
Ebru555 Blmıyom canm vala sadece sana benzicek biraz tombul olcak demıstı en son bu sıkıntı yok artık nasip bakalım nezman dogurcaz 😊