Ebru555 Zgeylmaz evet canm 16 sı demıstı kılosundan dolayı sonra ilk hafta dedı bende blmıyom sezeryan olursa daha erken olur sanırım
esma_ Baby06 benimde 2. Gebeliğim . Şuan 26+5 günlüğüz . Doğum tarihi 27 mart gözüküyor ama sezeryan olacağım için martın ikinci haftası
threestar AyGC ben de 29+6’yım Şubat sonu gelir diyorum hissediyorum sanki 😂 aramızda bir hafta var sizle bakalım 40’dan önce gelecek mi bizimkiler 😃
beyzafatih Baby06 benim de 29+1 mart ilk haftası gözüküyor dedi bakalım ne zaman gelecek. Ama içimden bir ses erken doğum yapacağını söylüyor ve ben daha çoğu şeyini hazırlamadım bile 😏😏
Biyolog-anne Uygulamada 24 Mart görünüyor benimde doktorum henüz doğumla ilgili bir şey demedi. Ama haftama göre 1,5 2 hafta önde gidiyoruz erken gelecek sanırım 🤔
-Ozlemcelik388 Bende 27+2 haftaligim 🤰🤰 Martin 13 diye kararlaştırdık ☺️ sezeryan olacak Ama erken doğum riski var benim. İçimdeki his Şubat sonu diyor 🙄
Edibaby 29+3 üm mart 9 son tarih dedi doktor ama ben 24 şubat eşimin dogum gününde doğurcam evrene mesaj gönderiyorum😂😂
Bernanisa Srkt benim ikinci çocuğum olacak rabbim nasip ederse oda ve beşik almadım o yüzden. Kızımın odası var kızım dan kalan beşiğimiz de var