Rehile Oysul aynen bende normal istiyom inşAllah tabii tarih biliyoz ama o tahmimi☺ gecde gele bilir erkende
Elifsu2 29+4 olduk nasipse inşallah 8 Mart Doğum öyle dedi doktor bizede benimle aynı olanlar var mı anneler 😍😍😍
Ogrtmnanne2 Eminik çok geçmiş olsun size de afedersiniz ama kanama falan mı yaşadınız ? Benim bi anda kanamam oldu
tubiii0106 Baby06 26+3 üz bizde normlde uygulama 30 mart gosterio ama ilkim szeryan oldgu icin buda sezeryan olcak 10 gün once yapiliyor ilk dgumum erken dogum bnu hayrliaiyla 16 marta kadar getrrsem insallah rahatlicam…