Meri112 valla canım ben normal olduğunu düşünüyorum ama yine devam ederse bi doktora görün benimki bana en başından demişti ağrıların olacak kramplar girecek karnına beline falan beni uyardığı için şuan ağrım olunca çok endişelenmiyorum bide benim kistimde var onunda ağrısı var dün bütün gece yatakta kıvranıp durdum ağrım yüzünden istersen bi görün doktora yada numarası varsa ara bi sor nasıl bi ağrı olduğunu tarif et en azından sana bişi der