Semanur21 Meri112 yok kız yakmaz mikrobu öldürür kaşıntını durdurur ben enfeksiyon kaptım vajinadan tuzlu suyla yıkandım hiçbişi olmadı 🥰
Sedanindenizi Meri112 Biraz komik bir soru olacak ama bilmedigimden soruyorum. ikili tarama icin bu hafta gidecegiz 11+6 su an simdi aklima geldi kan da alinacakmis sanirim. Açlik tokluk farkediyor mu? ona gore gideyim🤭
Efsane01 Sedanindenizi ikili tarama hem kan testi hem de ultrason ile bebeğin ense kalınlığı ve burun ölçümü yapılıyor açlık tokluk farketmiyor ben de 11+5 de bir özel hastanede yaptırdım sonuç 10 gün sonra çıktı.
Msde_srds Efsane01 bende de hem kan testi hem de ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı doktor ultrasonla
Semanur21 Meri112 virüste var ama daha çok başkent tarafında var benim kaldığım yerde öyle aşırı değil diğer taraflarda kısıtlamalar epey oldu
Meri112 Semanur21 MaşaAllah ne güzel ya şırnakta oturuyorum eşimin görev dolayısıyla burada da yağdı ama geri eridi dağlarda çok var ocak gibi bence buraya çok yağacağını düşünüyorum
Semanur21 Meri112 evet o taraflarda yağıyo bizim diyarbakırdada çok nadir yağar son yıllarda ama burası maşallah kasım geldi mi başlar yağmaya