Meri112 canım ben trabzonda yaşıyorum burda devlet hastanesinde yaptırdım saat 11 de testi verdim 3 güne çıkar dediler bi baktım o gün çıkmış 5 saat sonra verdiler sonucu😂 bence şans Yoğunluk yoksa 2 gün içinde çıkar devlette ❤️ E nabızdan kontrol ediyorum tahlillerimi