Benim de ilk doğumum olacak ve kesinlikle eşim kalacak. Bebek sonuçta ikimizin. Bu yük sadece kadına yüklenmesi bana saçma geliyor. Baba da kalacak ki öğrenecek ne yapması gerektiğini. Birlikte öğrenip yapıcaz. Zaten yardımcı oluyorlar. Hem babayla bebekte bağ kurmalı. Başta eşler uzaklaştırılırsa hep anneye teslim ediyor babalar bir daha elini eteğini çekiyorlar. Kesinlikle öyle olmasını istemiyorum ben.