Deniz92 yeni doğum yaptım 27 gün oluyor ilk doğumum :) hep diyordum eşim kalsın yanımda refakatçi olarak ilk deneyimimiz beraber yaşayalım diye ve normal doğuma hazırlıyordum kendimi hep ama sezaryen oldum, tabi sezaryenin de verdiği etki var ama bence normal doğum da yapsan sezaryen de yapsan ilk bebeğin ne kadar tecrübe olabilir ki? Gece bebek uyanıyor, senin yorulduğun oluyor vs o sırada ağladığında ya da altını pisletmişse vs vs tecrübesi olan birinin ilgilenmesi çok iyi oluyor gerçekten, benim de eşim kalacaktı ama sezaryen olunca annemle daha rahat edeceğimi düşündüm ve iyi ki annem kalmış diyorum..