Ben eşimle gidicem onun manevi desteği herşeye değer o olsun kimse olmasın covid de işime geldi kalabalık falan hiç çekemezdim sinir stres olurum kendimi biliyorum eş ne anlar falan demeyin kızlar nie anlamasın zaten hemşireler falan yardımcı oluo hem bu çocuğu tek başıma yapmadım ki eşimde yardımcı olcak tabiki Ay anlamaz etmez diyip sınır koymak istemiyorum asla benim şahsi görüşüm