ElifOkay Selinaymurat Biz beş aylık oldugunda başlamıştık yavaştan ufak tefek şeyleri almayı daha yeni tamamladık herşeyimizi kaldı bebişin gelmesi 🥰başlayın yavaştan siz de daha çok var ama hiç annamıyosunuz nasıl zaman geciyo ☺️😇tabi sizin kararınız
Selinaymurat ElifOkay yani bende az az başlamayı düşündüm ama soruyum sizede dedim hastane çantasına rica etsem siz neler koydunuz hani onu da tam bilmiyorum da
ElifOkay Selinaymurat iki hastane çıkışı bebiş için,pişik kremi,bez,biberon,ağız mendili,emzik,battaniye,islak mendil,kendim içinde iki pijama takımı,göğüs pedi,terlik,iç çamaşır,çorap,cikış için elbise makyaj malzemeleri ve düzleştirici😊😇🥰
Ahsennurrrr Selinaymurat aaa evetttt ❤️❤️❤️ nerdeyse aynı gün dogucaklar normal mi sezeryanmi canım senin
Selinaymurat ElifOkay olsun yani ona da alışırız zorluğu olsa da tatlılığı onun o bakışı felan yeter yani severken nasıl seveceksek bakarken de bakıcaz güzelce inşallah 🤗🤗
eslemeslem Selinaymurat 12+6 olduk bugün kontrolümüz var bakalım öğrenebilecek miyiz 😊 kız hissediyorum
Selinaymurat eslemeslem Rabbim dilediğinizi gönlünüzdekini nasip eylesin inşallah öğrenebilirsiniz ama genelde biraz daha zaman geçtikten sonra bir daha iyice net söylüyorlar ama bir ön bilginiz olur inşallah 🌺
eslemeslem Selinaymurat teşekkür ederim hepimizin sağlıklı bebişleri olur inşallah 😊 12+6 da cinsiyeti göremedik sırtı dönüktü
Selinaymurat Gizberkk Amin inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de
Selinaymurat Buketkucuk maşallah ne güzel sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de