Selinaymurat ilkinde olmadı be canım ya onca saat suni sancı çektim 18, saat sonunda iki cm acilmam oldu en sonda kal atışında yavaşladığı için mecburi sezeryan olmuştum ama dört sene geçtiği için tekrar normal doğum edebolirmiyim diye son zamanlarda görüşucem büyük ihtimal sezeryan ederler ama