Sermec27 Selinaymurat kesin olmamakla beraber kız gibi dedi bugun doktorum 12+6 haftalık olduk 4 hafta sonra net belli olur dedi 🥰
momsboys Sermec27 13+4 erkek kesin dedi doktorum ama ikili test sonucu riskli çıktı nifty testi yaptırdım sonucunu bekliyorum cinsiyete sevinemedik bi heyecan yasayamadım.
Sermec27 momsboys inşallah güzel gelir sonuçlarınız bize net bir şey demedi doktorum cok hareketlıydi ense kalınlığı ölçümünü bile zor yaptı 4 hafta kesin sonucu alırız dedi
Selinaymurat momsboys Allah yardımcınız olsun inşallah birşey olmaz dualarım sizinle hayırlısıyla iyi şeyler öğrenin hep inşallah.
[silindi] momsboys o sadece tahmini Bi test canım çokta önemseme dua et hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Meral0203 Bugun tam.12 haftada cok.yuksek erkek dedi .. bi oglum vardi bu 2. Erkek dedi bakalm net belli olmasi.icin 16 yi bekleyelim dedi .. ultrasyon resmini yukleyemiyorum aslinda sizdende fikir alicaktim
Selinaymurat ElifOkay ayy bitmiş ne güzel darısı bizlere inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın
Selinaymurat Sermec27 Amin öyle tabiki aklınıza getirmemeye çalışın bir anda o güne gelirsiniz ünşallah
Selinaymurat ElifOkay şafak 110 kaldı inşallah benim de erkek bebeğim olucak inşallah heyecandan zaman geçmiyor gibi olsa da
ElifOkay Selinaymurat Gerçekten de geçmiyor 15 gün kaldı uzadıkça uzanıyo günler babasıylana çok sabırsızız gelsin gelsin çabuk diyoruz herkes diyo geldiğinde uykuzuz kalırsın fln sonra dersiniz keşke gelmeseydi karnımda kalsaydı 😅
Selinaymurat ElifOkay olsun yani ona da alışırız zorluğu olsa da tatlılığı onun o bakışı felan yeter yani severken nasıl seveceksek bakarken de bakıcaz güzelce inşallah 🤗🤗
ElifOkay Selinaymurat Biz beş aylık oldugunda başlamıştık yavaştan ufak tefek şeyleri almayı daha yeni tamamladık herşeyimizi kaldı bebişin gelmesi 🥰başlayın yavaştan siz de daha çok var ama hiç annamıyosunuz nasıl zaman geciyo ☺️😇tabi sizin kararınız