busrasevim bende 37 + 0 da oldum ilk defa nts ye girdim 100 ü geçik sancı çıktı ama ben hissetmiyordum doktor gelip şaşırdı nasıl duruyon sen dedi bu sancıyla hemen doğum haneye aldı çatı muaynesi yaptı gayet iyi geçti kasmadım kendimi o şaşkınlıkla zaten 4 cm açılmam başlamış burdamı beklersin evdemi dedi eve geldim 5 gün olcak ne gelen var ne giden nişanımda geldi