Aynurr16 Umayasli uyuşturmadılarmı hiç seni off off 😣 arada bıçak saplanması banada oluyo makata giriyo
Seval22 Umayasli suyum gelmedi işte benim 37 diye erken dedi doktor ne kadar.sırsa kârdır suyunu ve sancılarını bekle dedi
Minegkhn92 Seliminannesi23 tamamen şu belirti oluyor diyemem ama geceleri dönerken kasıklarm çok ağrıyor aşırı derecede bide yalancı sancılar giriyor arada 😇
0Cerenk busrasevim 36+0 da nişanım geldi, diğer gün 1 cm açılmam vardı, 37+3 üz bugün düzenli sancı bekliyorum hala kaç gün oldu, baya geriliyorum bu duruma, her gün yalancı sancılarla boğuşuyorum, böylesi çok zormuş beklemesi…😔
busrasevim 0Cerenk kıyamam canım ya inşallah kurtulursun bi an önce sağlıkla alırsın kucağına dualarım seninle 🙏🏻🥰
sdkince busrasevim bende 38+1 oldum bebek daha kanala girmemiş napcam bilmiyom doktor 39da sezeryan olabilir dedi çok endişeleniyorum.
busrasevim sdkince bende çok endişeleniyorum inan ya kendiliğinden gelmezse diye Allah yardımcımız olsun😣