Leylayunus busrasevim bende dün kontrole gittim 36+6 haftalık kanala girmiş ama benim üçüncü gebelik her an doğabilir dedi sizin kilosu kaç bize 2800 dedi
busrasevim Leylayunus ne güzel sağlıkla alın inşallah 3 kilo canım 37+1 bizim geçen hafta 2800dü çabuk alıyorlar son hafta çok şaşırıyorum
Umayasli busrasevim aynen ya o insanı mahvediyor bende dün doğurdum36+5 haftalık erken geldi bizimki normal doğum oldu.
MryMry busrasevim Benim de bebiş dönmüş ama rahimde açıklık görünmüyor o yüzden alttan bakmıycam dedi doktor.Ben de erken gelecek gibi hissediyordum hatta korkuyordum 37 den önce doğarsa diye ama şimdi kırkları görecekmişiz gibi geliyor nedense 🤷🏻♀️
Umayasli Aynurr16 Zeynep Kamillde dün doğum yaptım dediğiniz gibi normal mi sezeryan mi doğum da belli oldu benimde.
MaviMasal 37+5 olduk her sancı vurduğunda işte şimdi doğuruyorum diyorum. İki haftadır doğuramadım 😂😅 yarın kontrolümüz var bakalım ne olcak. Doktorumuz 39 haftada alalım diyor ama nasıl dayanıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minegkhn92 busrasevim çok hareketlendiydi bi kaç gün galiba girmeye çalışıyordu ama yanlış girmiş düzelir inşallah 😂🤣🤣
Seval22 busrasevim ben cuma gününden beri 4 cm açılmayla evde bekliyorum bi gelesi tuttu sonra geri kaçtı sanki çıkıcak gibi baskı var yürüyemiyorum artık
busrasevim Astunazmn elini sokarken de acıdı içindeyken de ama korkutmak istemem gerçekten kişiden kişiye değişir belki kasmayın kendinizi ben korkudan çok kastım 😣
Seval22 Astunazmn kendini kasma sıkma inan ilişki daha zordur eline batikon gibi bişey sürdü 2 parkmakla baktı 5 sn falan sürmüştür