Muhabbat00 19231923 işte bende onu diyorum ya bazen ultrason yanıltıyor dedi doktor öncekileri hepsi normal sadece bu son haftada gitigimde öyle yanilmami desem anlamadım
Alyaamm1616 2463nry 33+3 Doğuma bukadar yakınken eşimin annesini kaybettik içim çok buruk korona korkusu biran önce kurtulmak istiyorum 😭
gamzelim2234 @bukito aynen canım doktorumda belki son ay daha yavaş kilo alır dedi inşallahta öyle olur ama kafada 3-4 hafta önde ne yapıcaz bilmiyorum 38. Haftayı bekliyorum üç haftamız kaldı doktor genelde kilosu önde olan bebeklerin kafasıda önde gider demişti sizinkinin de öyle mi acaba
bukito gamzelim2234 yok canım kafasıyla ilgili bi şey söylemedi önde ya da normal falan demedi şu an 37+3 teyim bebek 3600dü en son 38de çatı muayenesine gittiğimde bakacak kilosuna 3800-4000 olmazsa normali bekleyecekmiş gibi konuşuyor doktor
19231923 Muhabbat00 benim de bu gittiğim de söyledi önceden demedi bana da demekki bu haftası geri herelde anlamadım bende 🤷♀️
Ptrn Oznuryunus valla bilmiyorum ki doktorunuz ne diyor? beni bi gece yatırdılar serum, sancı önleyici ilaç filan verdiler ama hala devam ediyor. Ben sancıyı hissetmediğim için bi şey yapamıyorlar. Sadece sertleşme oluyo karnımda yumruk gibi bi tarafa
Oznuryunus Ptrn o sertleşme bende de oluyor doktorum yalancı sancı olabilir dedi ama benim belim çok ağrıyor
gamzelim2234 @bukito anladım canım sağlıklı olsunlarda hiç önemi yok nasıl doğduklarının zaten şuan bile kendimi son günlerdeymişim gibi ağırlaşmış hissediyorum 38 de sezeryan derse hemen kabul ederim 🙈
bukito gamzelim2234 valla ben de ederim hem diyorum ne kadar durursa kar olur hem de diyorum 1 ocakta alalım dese keşke 38+4 olmuş oluyor
Ptrn Oznuryunus kaçıncı haftadaydınız? Benim 20 Li haftalardan beri oluyodu 32 de nst ye ıspatlayabildim :) şimdi 35+3 oldum zaten bel ağrısı da başladı bu hafta
Oznuryunus Ptrn bugün 38 e girdim canım ve birbhaftadir gel ağrım var önceden normal insan gibi bazen unutuyordum hamile olduğumu o derece zayıf olduğum için de karnimda yok nstye girdim 37 de
Senzinc 2463nry suan 37+3 haftadayız 2 ocak sezeryan tarihi aldık bebegim suan 3800 gr kilolu hemen alalım dedi ama bn yeni yıl da gelsin istiyorum Allahın izniyle tabi
Kizimveoglumm 2463nry zorunlu sezeryan ne için verdi neden zorunlu canım benim 33 hatalıkken gittigimde bebeğim 1800 gramdı doktor zayıf dogar dedi bakalım 29unda 35+1 haftalık olucaz kilosu düzelirse sorun olmayacak hayırlısı olsun inşallah 😇
2463nry Kizimveoglumm ben daha önce miyom ameliyatı olmuştum o yüzden çok ısrar ettm normale ama kabul etmedi doktorum bende riske atmak istemedim
2463nry icegul ben daha önce miyom ameliyatı olmuştum o yüzden çok ısrar ettm normale ama kabul etmedi doktorum bende riske atmak istemedim