2463nry 1PrensAnnesi miyom ameliyatı oldum 2016 yılında doktor riske atmak istemedi ameliyati başka doktor yapmıştı
Dnacar83 Mervetekmn banada oyle dedi ama normal olmuyor mu suni sanciyla benim dr olabilir dedi 37 haftada baslatabilirim dedi neden olmasin dedi bana
Yineyenidenanne 2463nry 38+5 iz şuan iki gün önce 3700 kg di 😂 kanalda ama ne sancı ne su, ne nişan hiçbir şey yok şuan 😅
demir_dilek 2463nry 35+3 haftamdayim Ocak annesi olacaktım fakat 2 saat önce suyumun gelmesiyle yatişım yapıldı, saat 10 da kavuşacağım oğluma.
Busra3 2463nry Anladım gelişim de tamam ne de olsa diye demek ki erkene çekmiş doktorun. Hayırlısıyla gelsin benim de ilkim sezaryen olmuştu bu da öyle olacak mecburen. Sağlıkla gelsinler.
bukito gamzelim2234 maşallah bebeğe 🧿 34. Haftada benim de bebeğim 3 hafta öndeydi ama son hafta hiç kilo almamış şu an 37. Haftadayım ve bebek 1 hafta önde görünüyor yani 38-39. Haftadan önce kiloyla ilgili doğum hakkında bi şey söylemiyorlar bazı bebekler yeri daraldığı için artık son haftalar alamayabiliyormuş.
Yineyenidenanne 2463nry Çok teşekkür ederim Allah razı olsun bugün doğdu çok şükür şuan yanımda Rabbim bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏
Muhabbat00 19231923 benm kilosu falan harşey yolunda çok şükür sadece bir hafta geride kalmış ne kadar doğru bilememde bazen yanlışta göstere bilir ultrason
Ptrn Oznuryunus valla bilmiyorum ki doktorunuz ne diyor? beni bi gece yatırdılar serum, sancı önleyici ilaç filan verdiler ama hala devam ediyor. Ben sancıyı hissetmediğim için bi şey yapamıyorlar. Sadece sertleşme oluyo karnımda yumruk gibi bi tarafa
Fatma373737 2463nry canım kilosu iyi benimde tahmini doğum 15 Ocak ama bebek dönmedi 37. Haftadayım bebeğim 2700
Fatma373737 berus kaçıncı haftadasınız benimde bebeğim erkek dönmezse 15 Ocak benimde sezeryan olacak yarın 37 oluyoruz biz