gamzelim2234 @bukito aynen doktorda 38 de en aşağı 3800-4 kilo falan olur dedi daha da fazla kilo almadan olsa keşke ama hayırlısı belki kendileri gelmek ister ozaman ☺️
Yineyenidenanne 2463nry Çok teşekkür ederim Allah razı olsun bugün doğdu çok şükür şuan yanımda Rabbim bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 🙏
ElifOkay 2463nry 38 haftalıgız bebiş 3,500 en son şuan bilmiyorum doğuma kadar 4 kg bulur dediler😇🥰normal doğum istiyorum
2463nry icegul ben daha önce miyom ameliyatı olmuştum o yüzden çok ısrar ettm normale ama kabul etmedi doktorum bende riske atmak istemedim
2463nry Kizimveoglumm ben daha önce miyom ameliyatı olmuştum o yüzden çok ısrar ettm normale ama kabul etmedi doktorum bende riske atmak istemedim