Arkadaşlar bı akıl verebilir misiniz ben de bugün 36+1 im doktora gittim bebeğin suyu az riske atamam haftaya geldiğinde nstde fln degerlendiricez geldiğinde alabilirim fln dedi. Hatta suni sancı verip doğumu baslatirim olmazsa sezeryan yaparız dedi.bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum daha 1 ay var gözüyle bakıyordum bianda şok oldum. Sizce başka doktora gitmeli miyim 😭