Nilcee MerveKaya38 hamilemi siniz suan kullanıyom us unuz bnmde 3 düşügüm var ikiz biri digerleri tekti
Nilcee MerveKaya38 adana da otryrz. E nereyi arasak yok depoda diolar 19.haftamdayım 3 kutum var bulamam die panik oldk
MerveKaya38 Nilcee ewet 10 haftalik hamileyim 2 bebeğimin kalbi durdu sonra test yaptık kan pıhtılaşma çıktı hamile kalmadan öncesinden başladım oksapar 4000 ne hamileyken de dewam ettim canım
MerveKaya38 Nilcee aslında adana büyük şehir olması lazım ben Tunceli görev yapıyorum burası çok küçük bir yer oncedne hep parayla alırdım geçn haftada devlette Dr rapor yazdım 9 kutu devlet karşıladi ve aldım 3 aylık iğne . Ben çok gezdim eczane eczane sonunda buldum aldım .
Burcu-2910 MerveKaya38 canım bende kimyasal gebelik yaşadım bugün öğrendim doktorum sonrasında bu iğneyi kullanacaksın dedi
Nilcee Adana da kovit sayısı ta an yapmıs durumda yogun bakımları yataklar full aradk eczaneleri depoda yok diolar direk manisada varms yüklendi herkez bu igneyse kovit hastaları ondan zorluk cekiligo bulunmakta