Denizin Nilcee kullanıyorum 4000 lik oksapar , 6w6d likken başladım , kalp atışı aldı doktor, hergün 16.00 da vurunuyorum , ayrıca şu aralar zor bulunuyor
Aye_03 Nilcee 7 haftalık hamileyim 4 haftadan itibaren kullanıyorum Bn rapor çıkattrdm daha iyi oldu üç kutu verdiler Artvin de kalıyorum şimdilk bulmakta çok sıkıntı çekmedim Rizeden faln getitirdk
Denizin Nilcee canım hepimiz için dikkat edilecek bir konu gerçekten dikkat etmek gerekli daha önceden araştırıp bulmak lazım ayırtın bulursanız
Denizin Nilcee allah sağ salim kucağına aldırsın bu güzel bebeği canım maşallah tütütü🧿 sen ne zaman başladın canım iğneyi kullanmaya?
Nilcee Aye_03 kovit hastalarında kullanıyorlar ıs piyasada yok suan Allahtan 3kutum var yinede alim yok cnkü manisada bulduk adana da otryz
Nilcee Bu sefer le plesentam rahim agzına glms lekelenmem oldu hastanede yattım 1 gün progestan verdi 7 8 gündür lekem glmiyo inşallah plesentam yukarı ckar🙏
Aye_03 Nilcee reçetesiz fiyatıda çok pahalı ama rapor iyi bu konuda rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Denizin Nilcee anladım parayla alıyorsun ozaman , yolsa raporla 3 kutudan fazla günün gelmeden alamazsın
Nilcee Denizin inş buluruz nereyi arasak depoda yok diolar kovit hastaları kullanıyom us ondan galiba