Burcu-2910 MerveKaya38 canım bende kimyasal gebelik yaşadım bugün öğrendim doktorum sonrasında bu iğneyi kullanacaksın dedi
MerveKaya38 Burcu-2910 kimyasal gebelik yaşayan herkez kan pıhtılaşma hastası olmaz .sen genetik bölüme git ben kan pıhtılaşma testi yapmak istyorum de kan aliyoar 1 ay sonra sonucu çıkıyor emin ol sonra kullan canim
MerveKaya38 Burcu-2910 belkide hiç birsyin yoktur niye boşa kullanacaksin ki testini yap emin ol hastalığını sonra Dr saten söyler şu şu geninde pirti var iğne kullan diye söyler
halitefe Nilcee malesef oo en fena durum benimde 5 günlük kaldı bulamadık ama çok şükür doğum yapan bir arkadaşımda 40 tane iğne kalmış onu bana verecek bir eczanedende güç bela 5 kutu bulduk onlar gelecek sonrasıda Allah Kerim bide doğum sonrasıda 40 gün kullan dedi doktorum inşallah temin edilir
13Aea Rapor olunca 6 kutu aldim ben Eruzumda yasıyorum kutularim bitmeden aramaya basliyoruz son dk bırakmıyoruz zor ama bulduk biz sukur. Ben de sabah aspirin aksam igne 400luk vuruluyorum karnim cok morardi kola gectim 6.ay kollarimda mosmor oldu 😿
Nilcee İgnemi deqiştirmekte istemiyorum cnkü oksapar cok iyi inş buluruz aksamdan blli eczane arıyom yok yok kovit hastalarında bu igne den kullanıyomus
13Aea Nilcee bende oyle diyorum esim üzülüyor her görüşünde ama iyi olsun da diyorum 🙏 rabbim sagsaglim kucagimiza almayi nasip etsin
Nilcee Ben genetik bölümünde cıktı 3kere düşük yaptım balcalı hastanesinde cktı pıhtılasma balcalı adana da büyük Bi hastane
Nilcee Hastalık cogaldı şaştım ne emi dinliom 14tane dogurmus kimisini incir agacının altında kimisini ahırda simdi hersey hormon😔😔
MerveKaya38 Aye_03 özel kendin alırsan 230 sağlık ocağından yazarsan 35 TL ama raporlu olursan ücretsiz belki sigortanız yoksa o olabilir
Aye_03 MerveKaya38 yok canım var eşim uzman ama progestan Fln yazdı bide sürekli acile gitmiştim onların parası galiba