Uos valla tebrik ederim. Özellikle anlatış şekliniz için. Malum burası gebe platformu. Okuyacak tek kişiler de anneler ve gebeler. Korkutmaya, şov yapmaya, tedirgin etmeye gerek görmeden, bu şekilde anlatmanız beni çok rahatlattı. Tabi çok zor doğumlar var. Ölümden döneni de var. Ama bu tarz kötü üslupların kullanılması gerekilen en son kesim gebelerdir. Hamile kaldığımdan beri duymadığım kötü hikaye, doğum, uykusuzluk, dikiş vs kalmadı. İnsan etkileniyor da haliyle. Dilerim ben de dilediğim gibi doğum gerçekleştirebilirim. Yavrunuza sağlıklı, güzel-açık bahtlı ömür dilerim. 🌸