Canan_suatefe08 Uos maşallah sübhanallah rabbim hayırlı evlat etsin inşallah çok güzel hikayeniz güç aldım sizden inşallah Bende normal doğururum 🤲🤗
Uos Canan_suatefe08 önce beyinde doğum başlıyor. Ruh beden bir bütün bu aşamada saglığınız el verirse neden olmasın. Hayırlı doğumlariniz olsun insallah :) sağlikla gelsin bebeginiz
minik_kalbim Uos Maşallah bu ne güzel cesaret😌normalde de bu kadar canının berk mi yoksa bebeğine kavuşacaksın diye mi böyle pozitiftin.Şahsen ben çok korkuyorum ilk bebeğim 😔 şuan doğum yapan herkes gözümde süpermen 😀 bu arada kac yaşındasnz ağrı anında bile olgun düşünerek doğurmuşsunuz.Sağlikla büyüsün bebişin inşallah hayirli bir evlat olur🌼
Uos minik_kalbim amin canim 28 yasindayim ilk dogumumdu benimde. Normalde de sakin bir yapım vardır. Bende korktum korkmadım degil ama sürekli telkin ettim kendimi :) cidden doğum kafada başlıyor.
esengl_ Uos rabbim sahlikla büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı bizlere 🤲🥰 Hemşireye vermek için neler koydunuz söyler misiniz 🤗
Uos esengl_ bir adet bez, iç zıbın, şapka,uzun kollu tulum,müslin,ve battaniye. Kendim için sabahlık. Bunları ayrı hurca koydum üzerine not yazdim baya kolay oluyor öyle. Eldiven koymadim ben o tercih meselesi tabi
crescent_ Uos ilk doğumumun neredeyse aynısı. duygularınızı ne güzel ifade etmişsiniz. maşallah. bebeğiniz hayırlı olsun, hayırlı evlat olsun. 🌸
Buketkucuk Uos Gerçekten iç ısıtan, gözlerimi dolduran bir kavuşma hikayesi olmuş, Allah yavrunuzu size bağışlasın ✨ İnşaallah bizler de böyle sağlıkla, güzel bir hikaye ile alırız miniklerimizi kucağımıza🐣
Mervesabuncu Okurken kendimi hayal ettim ister istemez inşallah sizinkisi kadar kolay olur ağladım okurken rabbim sizden babasından ayrı koymasın hayırlı evlat ve sağlıkla yaşamasını nasip etsin ❤️🐣
Uos ipekkkkkkk7 son hafta dönen bebekler var diye biliyorum. Normal doğum düşünüyorsanız squat hem doğum aşamasında oluşabilecek komplikasyonlari azaltıyor hemde kolay doğum sağlıyor. Ben faydasini gördüm diye düşünüyorum.Sağlıkla gelsin bebişiniz :)
Btl1601 Uos merhaba doğum hikayeniz çok güzel maşallah Allah bizlere de nasip etsin 😊 squat yapmaya ne zaman başladınız ben şu an 20 haftalık hamileyim biraz hareketsiz geçiyor
ipekkkkkkk7 Uos Sguat a ne zaman baslamaliyim sence? Platese doktorum erken daha dedi bir ay daha bekle dedi şu an 31+5 im
Uos Meltembektas1234 youtube da videoları var hatta çok güzel hamile yogaları var çok faydasını gördüm. Hiç bel ağrım olmadı hamilelikte asansör kullanmıyordum mesela hareket gerçekten bereket
Uos annepanda Yorumunuz içimi ısıttı :) istesek neler yapamayız ki. Bu bebeklerin rahmimize düştüğü andan bu yana… Ilahi bir mucize degil mi? Kendimizi severek başlarsak her şey çok daha güzel olur inanıyorum
esengl_ Uos 11 li hastane çıkışı 2 tane 5 li koydum yedek atlet pijama bir kalın battaniye bir ince bez şapka eldiven 2 müslin örtü altma açma temizlime pamuğu birde bebek için yeterli mi çok mu sencr