Arzu10 Uos okurken gözlerim doldu bende 7.haftaya giriyorum şimdiden Allah nasip ederse normal düşünüyorum 🤰🏻
Melisas ‘Hazırlandim makyaj yaptım, elbisemi giydim. Çünkü en güzel buluşmam vardı. :) ’ ayy buraya kalbimi bıraktım. Sağlıkla büyütün inşallah 33ten selamlar :) darısı başıma❤️
izmirannesi Okuduğum en güzel en sakin doğum hikayelerinden dilerim ki hepimize böyle huzur dolu bir doğum nasip olur Allahımm amiiin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Damla55Defne Uos allahım kızınla birlikte güzel günler geçirmeyi nasip etsin canım. Bize de Allah yardımcı olsun
Sehertamer Uos çok güzel pozitif bir doğum hikayesi bayıldım Allah sağlıklı uzun ömür versin inşallah evladınıza🥰
esengl_ Uos 11 li hastane çıkışı 2 tane 5 li koydum yedek atlet pijama bir kalın battaniye bir ince bez şapka eldiven 2 müslin örtü altma açma temizlime pamuğu birde bebek için yeterli mi çok mu sencr
Arvensmom Uos ne kadar güzel yaşamış ve anlatmışsınız her şeyi içim resmen huzur doldu.Eşiniz ve bebeğiniz sizin gibi birine sahip olduğu icin çok şanslılar bence☺️
Minimalist_anne Tomrisss valla ben en son annemi sert Bi dille uyarmak zorunda kaldım. Çünkü ardı arkası kesilmiyordu kötü hikayelerin. Bi yerde dur demek gerekiyor bazen.
Sibelglgakn B0220 doktor geldim çatı muane oldum acilma yok. Acımadida Anlık geçti bitti kasma sende kendini
Uos Handelb inanın hatırlamıyorum desem. Annenin bez degistirme sıklığı bebegin kilosuna bagli ama 2 numaraya hemen geçmistik o yüzden çok almayın derim