Gulsurmeli canım demek istediğim gece yemeği zararlı. Sen nasıl istersen öyle yap yine de. Yersen yersin kızmana gerek yok yani. Tavsiye istedin diye veriyorum sana tavsiyeyi. Bu şekilde kendi bildiğinden şaşmicaksan neden tavsiye öneri istiyorsun ki. Hamile olup da gece acıkmayan var mı? Normal bir insan bile geceler uzun şuan acıkıyor, bize gayet normal. O yüzden meyve yiceksin yatacaksın.