bilgs15 aa size şunu anlatayım, iyice rahatlayın 😂 çok yakın bir dostum yeni doğum yaptı. Bizler gibi zayıftı hamile kaldığında ama 30 kiloyla gittik doğuma :) doğumda 15’ini verdi. Takibindeki 2 ayda 10 daha gitti kendiliğinden, emzirdiği için diyet yapmıyor, sezeryandan dolayı da spor yapmıyordu. Şimdi sadece 5 kilo fazlası var. Onun için de bebeği ek gıdaya geçince diyete başlarım diyordu :)