Meryemkale canım benim eşim erken geliyor 5te yiyoruz, yatana kadar çay yanına bi iki tatlı bişey kuruyemiş meyve filan yiyoruz. Yatınca ben de sizin gibi acıkıyorum. Önceden yiyip öyle yatıyodum Ama bu sefer de yediklerim ağzıma geliyordu yatınca sabaha kadar mide yanmasından yatamıyordum. Çözümü bi bardak ayran yanında çubuk krakerde buldum. Kraker gerçekten biraz bastırıyor açlığı o arada uyuyorum sabah kahvaltı 🤷🏻♀️ Başka türlü olmuyor