Meryemkale hayır canım kesinlikle yemiceksin. Bende öyleyim 25 haftaya yakındır diyetteyim. Yemeği az yiyorum , ekmek yemiyorum , yatarken meyve yiyip yatıyorum bende ara öğün önemli ve -4 kg mım var hiç kilo almadım. Bebeğim de çok şükür gayet sağlıklı ve kilosu iyi. Ben gebelik şekerinden dolayı mecburum ama sende bebeğine faydası olmayacak , özellikle gece sana kilo yapacak öğünden kaçın. Çok çok acıkırsan 1 tane meyve ye ama yemek yeme.