merweeilbey1 18 haftalık olduk ilk kilo verdim bende 58le hamile kalmıştım ama 54 düştüm biraz zor geçti benim şimdi o verdiğim kiloları almışım 58oldum bende mayıs annesiyim 🤗
Kimkibu ayseclkl bir erkek dediler sonra 12. Haftada kız dediler şuan bilemiyoruz 16. Haftada tekrar gideceğim kesinlesir dedi doktorumuz 😊 şükğr kilo almadım daha 😊
Kimkibu 26Merve tecrübeli evet ilk erkek tahminini çok erken ama 9. Haftada yapmıstı yani kesin değil diye üstüne basa basa söyledi kız diye kesin söyledi aslında ama siz yinede alısveris yapmayın tam görelimde öyle deriz dedi
26Merve Kimkibu Hmm anladım erkeği bayağı erken tahmin yapmış gerçekten 🤭🤭Benimde 11+2 de erkek olabilir ama değişebilir de dedi ben kız hissediyorum ve değişmesini umuyorum 🤲🤲
ecemeric ayseclkl Tamm 18 haftaligim 2 buçuk kilo aldım. Minik bir prensesim olacak Allah nasip ederse 🌸🤲🏻
mevos_blt07 ayseclkl ben haftaya pazartesi gidicem doktora 14. Haftam olucak inşallah gösterir bebişimiz❤️🙈
Medine_25 ayseclkl Ben 16+4 haftalık oldum şuanlık 3 kilo aldım cinsiyete gelince 2 kere tahmini kız dedi ama net değil 😊
18092019ib 17+5 günlüğüz 2 kilo aldım cinsiyetimizi 15 haftalıkken öğrendik erkek dedi yüzde 80 doğum mayısın sonu görünüyor inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız bebişlerimizi👐💙
ipekursat Medine_25 aslında okuduklarım da 21-23 haftaya kadar ilk gebelikte hissetmenin mümkün olduğu yazıyo fakat 16dayken hissedenleri görünce endişeleniyorum.Seyirme gibiyse 16dan beri bende de var fakat beklemedeyim şimdilik 😇