Seydaakoluk ayseclkl şuan 13 hafta olduk hamd olsun 🙏 12+3 de doktorumuzdan %80 kız olduğunu söyledi 😇
SinemU ayseclkl selam 12+4 te gittim en son erkek gibi dedi 14+1 deyim. 16.haftada kontrol var öğreniriz inşallah 2.5 kilo aldım
Alizade_16 ayseclkl merhabaaaaaa. 12 ci haftada öğrendik, 17 ci haftada netleşdi, cinsiyyetimiz erkekmiş😍 şu an 19 haftalığız. Ben 2 kilo vermişdim ilk zamanlarda şimdi verdiğim o 2 kiloyu almışım yeniden😂❤
MaysaBade Perşembe günü gideceğim 17+5 te yani gösterir inş çok merak ediyorım 🤷♀️😀 2 kilo aldım bende
Tubatunc1991 16 haftalik olduk bı kız dendi bı erkek net değil hiç kilo almadım henüz ama gobisim çıktı
Simgedoruk ayseclkl 15+3 cinsiyetimiz erkek 12.haftada öğrenmiştim önce 3 kilo verdim bulantı kusmadan dolayı şükür geçti 1 haftadır yok.2 kilo almışım
Gizoo87 Adet günüme göre 16.hafta ama gelişimine göre 16+6 dedi doktor. 3 hafta önce cinsiyeti öğrendik erkekmiş 😊 bir kilo eksideyim.
Buketkucuk ayseclkl Mayıs ayında doğum yapacağım gibi duruyor Allah kısmet ederse 🙃 Şimdiye dek 5 kilo aldım inşallah hep kontrollü gider de çok şişmem🤦🏻♀️ cinsiyeti %99 kız dendi ama detaylıda kesinleşir diye düşünüyoruz hayırlısı 🌸
ipekursat ayseclkl 17 deyken öğrendim cinsiyeti erkek🥰yarın 19 haftalık olucazz hareketleri halaa hissedemedim 🥺ilk gebeliğim,3.5 kilo aldım