Yaseminkcmn Bir beden büyük yüksek bel olanlardan alabilirsin canım ben trendyolmilla dan aldım güzel tavsiye ederim , 4. Ayimdayim rahat oluyor , daha 2 buçuk ayliksin o şişlik de muhtemelen gaz sisligidir hamile pantolonu suan olmaz , eşofman da giyebilirsin disari da giyilebilecek şık eşofman altları var