Yaseminkcmn tayt giyebilirsin daha rahat hissetmek için bir beden büyük alırsan sorun çözülür . Bende o aylarda hamile pantolonu almıştım dolap hesabında çok uygun fiyatlara satılıyor ikinci el ama kullanmak istemem dersenizde lcw da güzel ürünler var ben bir kaç tane de ordan tem’in ettim 7 aylık olduk hala rahat kullanabiliyorum beli ayarlamalı zaten ilerleyen aylarda da hamile kıyafetleri yerine biraz daha bedeni yükselterek elbiseler tercih edebilirsiniz 🌸