Denizzz88 Yaseminkcmn bende 20 haftalığım bu zamana kadar hep eski taytlarımı falan giyiyordum ama artık göbeğim büyümeye başladı lcw den hamile taytı aldım bide pentiden hamile kilotlu çorabı elbiselerle giyerm tamam kışı böyle geçiricem 😄 ikiside çok güzel ve ucuz ürün buarada oralara bakın
Ysmncylncpc Denizzz88 bende aldım hamile pantolonu. Ama düşüyo sürekli. bi de en küçük bedenini aldım. 36 haftalığım. 100 lira verdim boşuna bi de ya. 32 haftamda almıştım.
SB_ Bedeninden biraz büyük normal taytda olabilir ben 4 aylık hamileyim üzerime biraz uzun bol Sweatshirt altıma normal tayt bedeni sadece biraz daha büyük giyiniyorum
aras22-07 Yaseminkcmn Hamile taytı en güzeli♥️istersen karnın dümdüz olsun farketmez ben 2,3 aylıkken aldım. İyiki almışım hala giyiyorum. Belinde ayarlanabilir düğme olması çok iyi.
Yaseminkcmn aras22-07 lcwdan mı almıştınız sizce yoksa genel olarak hepsi bu şekilde mi. Teşekkür ederim bu arada rahatladım
Basakgul Yaseminkcmn Ben de aynı öyleyim sipariş verdim canım.3 tane tayt birisi İnce evde giymelik.izerine de bir kaç tane sweet aldım çok güzel kurtarıyor.yasin da yine ince tayt üzerine uzun tişört ya da elbise.yine belki ihtiyaç olursa bir tane de pantolon alacağım yeterli 🌺
spaceship Arkadaşlara katılıyorum kesinlikle tayt kurtarıcı oluyor. Elbise de giyebilirsiniz rahat oluyor😊
Yaseminkcmn Sedagb çok sağ olun valla rahatladım şu anda kafamda bir şeyler oluştu tereddüt etmeden alabilirim artık
Yaseminkcmn drysfk çok sevindim şu an kilolarımız aynı ve deneyiminizi öğrenmek güzel oldu teşekkür ederim
aras22-07 Yaseminkcmn EvetLCW den aldım efsane güzel. Yıka yıka bozulmuyor. 70 liraya kışlık almıştım. Birde incesini almıştım 39.90 di sanırım
Gizemceylan Yaseminkcmn rahat kıyafetler giy beli lastikli pantolonlar etekler ben öyle yapıyordum normal bedeniniz darsa s beden değil m beden alın 🌸
Krizantem_ Yaseminkcmn Tayt giyebilirsin benim de bazı pantolonlarım sıkıyor yüksek belleri zaten hiç giyemiyorum tayt aldım birkaç tane , göbeğim biraz daha büyüyünce hamile pantolonu alacagim