Bende kotondan bi kot LCWaikiki den tayt aldım 57 kg ile hamile kaldım bende 2. Ayımda aldım 36 beden bu arada. Başta büyük geliyordu karın kısmı ama yanlardan ayarlayarak giydim, şuan 7. Ayıma gircem hala giyiyorum muhtemelen doğuma kadar giyerim bence.