BuFi2012 Saraunal memnunsun sanırım canım. Doktorun ilgisi önemli başta benim için. Hastaya bi hasta gözüylemi yoksa müşteri gözüylemi bakıyolar orda. Varya bazı öyle hastaneler 😒
Buseyavuz BuFi2012 ilk bebegimi emseyde gulcan hanimda dogurdum hastane ilgi alaka ebeler cok iyidi herseyden cok memnun kaldim. Simdi ikinciye hamileyim ve tekrar emsey gulcan hanima baslicam. Tavsiye ederim kesinlikle 🌸
BuFi2012 Buseyavuz evet gülcan hanımda teyzemde doğum yaptı yaklaşık 1,5 yıl önce. Oda memnundu... bu hastanede spinal prenses vs doğum şekilleri varya canım ondan yapıyolar mı
Mhk BuFi2012 bende ilk başta emseyde gülcan hanımla başladım ama gece veya haftasonu olursa gelmediği için değiştirdim bu konu da senin için önemliyse bilgin olsun
BuFi2012 Mhk sadece gülcan hanımmı öyle yoksa diğer tüm doktorlardamı gelmiyo acaba canım bilgin varmı ?
Mavim BuFi2012 hastanelerin vizyon ve misyon farkı var. Bu da yeterli bir neden bana göre🙂 sağlıklı günler diliyorum 💐
Buseyavuz BuFi2012 evet canim epidural dogum var. Ayrica doktorlar mesai saatleri disinda dogum yaptirmiyo gece nobetci doktorlar oluyor eger denk gelirsen nobetci doktor dogum yaptiriyor. Ben gece yatis yapmistim ama sabah dogumum gerceklesti o yuzden kendi doktoruma denk geldim
Buseyavuz Yok hepsi bayandi. Doktor daha onceden gece gelirsen nobetci doktorlar ilgilenicek demisti 3 doktor ismi saymisti hepsi bayandi o zamanda
BuFi2012 SelmaKayaGke canım kendimi oraya hazırladım bakalım... bi gidip görüşeyim. Fiyat sorun değil
okutgul BuFi2012 16 haftadayım emsey de Canan hocaya gidiyorum çok memnunum muayene 125tl normal doğum 3500 sezaryen 4000-4.500
BuFi2012 okutgul canan hocayıda tavsiye eden bi tanıdık vardı. Oda memnun kalmış bayağı. Gülcan hanımla canan hanım arasında kaldım zaten ya
Bsrakyc59 Valla ben sancaktepede oturuyorum ama fsm tıp merkezi kavacık orada nurdan hanıma gidiyorum çok memnunum. Muayene 55tl ayrıca fsmde yenidoğan yogun bakım olmadıgı için medistate yada mediviada da doguma geliyor
BuFi2012 Bsrakyc59 iyiymiş canım. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasib etsinde yavrularımızı inş içimizede sinen yerler olsun
Gamzeli Benim fikrim ucuzmuş pahalıymış çokta önemli değil. İnsan gibi hasta gibi davrandıktan sonra 10 binde verilir sonuçta her zaman değil sadece 9 ay boyunca gidiyoruz doktor, hastane temizliği, ve ebelerin size davranışları önemli bence fiyatı değil...
Mucizemmmmm BuFi2012 kurtköy ersoyu tavsiye ederim çok güzel esra hanıma hisiyorum ben çok çok iyi yeni keşfettim bende. Çok ilgili ultfosonda bübeğinizi tek tek anlarıyor sorularınızı dinliyip güler yüzle cevaplıyor. Muayene ücreti 90tl. Normal doğum 1950tl sezeryan 2350tl