Betulllllllll ben eski hastanedeyken beri hastasıyım 13 ay arayla iki sezeryan doğum gerçekleştirdim ve hiç sorun yaşamadım ayrıca ne hasta gibi ne müşteri gibi bakıyor abla gibi davranıyor her daim güler yüzlü sorulara içtenlikle cevap veriyor tahliller çok gerekliyse yaptırıyor ve ben 2 sene sonrada gitsem beni tanıyor en son emseye gittiğimde 3. Hamileliği düşündüğümü söylediğimde onunla dewam.etmek istediğimi ancak çok uzak olduğunu söylediğimde bide burası çok pahalı tuba demişti yanlız herhangi jinekolojik muayenede yine kendisini tercih ederim şimdi 3.sezeryanim olcak çok uzak die gidemiyorum 😭