Gizemimibekliyorum yok canım yanlış anlaşılcak bir durum yok. 😊 evet ilk gebeliğim ve bende seninle aynı fikirdeyim devlet hastanesi konusunda... Soru sormana bile müsade etmiyolar , sorsan ters cevap veriyolar insan gibi muamele yok maalesef. Ya bi erdem de nekadar bilmiyorum doğum fiyatı ama uçuk bi fark olduğunu düşünmüyorum. Hani bilindik olsun aklıma yatsında istiyorum. Zaten çok korkuyorum doğumdan da hiç değilse yattığım hastane içime sinsin istiyorum canım. Ne bileyim öyle düşünüyoruz ama bakalım nasip. Doğumun nasıl gelceği belli olmaz orası dersin bakmışsın devlette doğuruyosun... Hayırlı doğumlar nasib etsin Rabbim hepimize. Şuan varmı gebelik canım