Çok kalabalık eşimi almadı ama odaya aynı anda iki hasta alıyor. Bir kişi ultrasonda iken diğer kişiye reçete yazıyor. Bi şekilde bazen o odada denk geliyorsun diğer hastayla. Eşini almıyor ama yabancı birisiyle aynı odada denk gelebiliyorsun. Kanama şikayetiyle gittim hiç sormadı ağır mı kaldırdın ilişki sonrası mı oldu diye direk iğne ilaç verdi. Diğer Doktoruma söyledim o bile 5 hafta önceki kanamam In sebebini araştırdı ilişki sonrası beklenen bişey miktarı rengi nasıldı diye sordu. Ama Azer hanım o kadar bilgi vermedi. Reçeteyi bile kapıda sekreteri verdi eczanede öğrendim iğne verdiğini 🤷♀️