Bende ilk önce medova Azer hanıma gittim ne doktordan ne hastaneden memnun kalmadım. Rengin hanıma gidiyorum gerçekten ilgisi alakası güler yüzü rahatlatması çok iyi bir doktor. İlk doğumumu da rengin hanımda yapmıştım o zaman selçuklu hastanesindeydi şimdi medicana hastane ve şartları olarak daha konforlu tercih edebilirsin.