minikturta
Başaran Kliniğe Ahmet BAŞARAN’ a gidiyorum. Harika bir doktor. Muayene sırasında eşleri de alıyor. Muayene 30 dk kadar sürüyor. Geçtiği de oluyor tabi. Ben çok araştırmıştım gitmeden önce. Tavsiye edilen diğer dr.ları da yazayım.
Başkent hastanesi - Emel Ebru ÖZÇİMEN (Randevu almak çok zor oluyormuş)
Medicana - Rengin KARATAYLI (Hastane için de okumlu yorumlar oldukça çoktu)
Medova - Fuat DEMİR ( Çoğu kişi hasta sayısının arttığından dolayı eskisi kadar ilgili değil demişti)
Belediye Hastanesi -Aişe GÖNENÇ ( Düşüncelerine çok önem verdiğim bir doktor önermişti. Çok samimi olmaz ama muayenesi güzeldir demişti.)
Belediye Hastanesi - Hacer YAVŞAN
Diğerlerine gitmedim bilmiyorum. Ama ben Ahmet hocadan çok memnunum. Saygısıyla, ilgisiyle, konuşmasıyla bile çok rahatlatıyor insanı. Sıkıntılı sürecimizde önce Rabbim’e sonra doktoruma güveniyorum inşallah.