enfla en iyisi gerçekten 👍🏼 Belli olmuyor çünkü, ben covidi asemptomatik geçirdim çok şükür 11. günüm çok iyiyim belirt falan hiç kalmadı. Öksürük falan hiç olmadı. Grip daha ağır geçiririm öyle deyim. Ama kan değerlerime bi bakıldı, hiç öyle demiyor. Enfeksiyon, pıhtılaşma hepsi çıktı. 🤦🏻♀️