Geçmiş olsun, merak etmeyin geçicek. Benim de Bugün 10. günüm. O kaygı, bilinmezlik insanı yoruyor, en önemli şeylerden biri moralinizi yüksek tutmanız bence emin olun. Ben sancılandım, kanımda enfeksiyon ve pıhtılaşma sebebiyle 4 gün hastanede kaldım. Çok şükür evdeyim, asemptomatik yazmışlar hastane raporuma da iyi durumdayım çünkü öksürük hiç olmadı, ateş 37.1 i hiç geçmedi.
benim tavsiyem kan sulandırıcı gerekebileceği için kadın doğum doktorunuzdan tavsiye almanız.